جوان سیتی
جوان سیتی

بی ترمز ها
منوي اصلي
صفحه اصلي
پروفايل مدير
عناوين وبلاگ
آرشيو وبلاگ
پست الكترونيكي

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو
اسفند 1391
بهمن 1391
نويسندگان
حمیدرضا حسنی
کد هاي جاوا

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 921
بازدید کل : 16268
تعداد مطالب : 333
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

i

مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران

تعبیر خواب آنلاین

فال حافظ


داستان روزانه

 weather>کد نمایش آب و هوا
خنده بازار داغ هفته...  <-PostCategory-> 

ايرانسل عزيز:
يا به پدربزرگ و مادربزرگهاي ما اس ام اس نده يا اگر ميدي لطف کن خودت براشون توضيح بده يعني چي.

❤♡❤♡❤smsjokbahal.blogfa.com❤♡❤♡❤

میبینم از توی آشپزخونه صدا میاد، رفتم
میبینم خواهرم هی دریخچال رو باز و
بسته می کنه ... میگم چرا همچین میکنی؟ کنده شد! میگه دارم رفرش می کنم
ببینم چیز جدید پیدا می کنم ?ا نه؟

❤♡❤♡❤smsjokbahal.blogfa.com❤♡❤♡❤

بچه خواهرم 8 سالشه...مامان و باباش رفتن جايي اونو نبردن...گريه کنان اومده به من ميگه دايي تو لپ تاپت آهنگ بذار گوش کنم...بهش ميگم سوسن خانوم بذارم؟ ميگه نه داريوش بذار !!

❤♡❤♡❤smsjokbahal.blogfa.com❤♡❤♡❤

گوشي بابام تو جيب من بود
بهم ميگه گوشيه من رو نديدي منم گفتم تو جيب منه
يهو زارت گذاشت پس کلم!
گفتم چرا ميزني؟
ميگه منو مسخره ميکني؟
ميگم مسخره چيه ايناها تو جيب منه
دوباره زارت گذاشت پس کلم!
ميگم واسه چي دوباره زدي!!؟
ميگه آخه گوشيه من تو جيب تو چيکار ميکنه!؟
گوشي رو دادم بهش و دوباره زارت گذاشت پس کلم(!)
اين دفعه فقط با چشماي اشک آلود نگاش کردم
ميگه ديدم کتک خورت ملسه يکي ديگه زدم

باباست دارم من؟

❤♡❤♡❤smsjokbahal.blogfa.com❤♡❤♡❤

قبض برق زياد اومده بود، نشون بابام که دادم، يه سري تکون داد و پاشد رفت پشت کامپيوتر!!! منم رفتم نزديکتر ببينم چيکار ميخواد بکنه، ديدم رفته توو گوگل نوشته: آموزش دستکاري کنتور برق!!
:|

❤♡❤♡❤smsjokbahal.blogfa.com❤♡❤♡❤

دختره اومده بود مغازه دوستم،گفت سی دی آهنگم رایت میکنید؟
گفتم آره، چه سبک آهنگی مد نظرتونه؟
گفت " یه سی دی آهنگ بیصدا میخواستم ". منظورش بی کلام بود.
منم يه سی دی خام بهش دادم بره گوش کنه حالشو ببره.

❤♡❤♡❤smsjokbahal.blogfa.com❤♡❤♡❤

يه سوال دارم

چرا وقتي شلوار سفيد ميپوشي ، خاکي که ميشه رنگش سياهه !؟

ولي وقتي شلوار مشکي ميپوشي ، خاکي که ميشه رنگش سفيده !؟

❤♡❤♡❤smsjokbahal.blogfa.com❤♡❤♡❤

دو تا توصيه مهم براي زندگي سالم

۱- هميشه حقيقت رو هرچقدر هم که تلخ و خطرناکه با قدرت بگيد

۲- بلافاصله پس از گفتن فرار کنين !

❤♡❤♡❤smsjokbahal.blogfa.com❤♡❤♡❤

آيا از بستن بند کفشتون خسته شديد؟

نگران نباشيد

کافيه بند کفشتون رو با هدفونتون عوض کنيد

وقتي حواستون به هدفون نيست خودش گره ميخوره !

❤♡❤♡❤smsjokbahal.blogfa.com❤♡❤♡❤

شوهر چيست !؟

شخصي است که آشغالارو مي ذاره دم در

و چنان قيافه اي مي گيره انگار همه خونه رو تميز کرده !

❤♡❤♡❤smsjokbahal.blogfa.com❤♡❤♡❤

هميشه با کسي رفاقت کن و دوست باش

که وقتي دعوات شد زورت بهش برسه و بتوني بزنيش !

❤♡❤♡❤smsjokbahal.blogfa.com❤♡❤♡❤

مرا اينگونه باور کن :

کمي خسته کمي تنها

کمي از ياد رفته یکمي مغرور

کمي بي کَس یکمي گستاخ

کمي سر خوش

کمي….. کمي باور کردنم سخته !!؟؟

❤♡❤♡❤smsjokbahal.blogfa.com❤♡❤♡❤

۱ قانون تنبلي هست که ميگه :

اگه يه چيزي افتاد پشت تختت ، براي هميشه اونجا ميمونه !

❤♡❤♡❤smsjokbahal.blogfa.com❤♡❤♡❤

يه سوال دارم

هنوز هم نميدونم

هر روز که ميگذره

از عمرم کم ميشه يا به عمرم اضافه ميشه !؟
ميشه راهنماييم کني !؟

❤♡❤♡❤smsjokbahal.blogfa.com❤♡❤♡❤

خوب هم که باشي ، از بس بَدي ديده اند

خوبيهايت را باور نميکنند.

نفرين به شهري که در آن غريبه ها آشناترند

❤♡❤♡❤smsjokbahal.blogfa.com❤♡❤♡❤

اين چند روزه بس که با کامپيوتر کار ميکنم قاط زدم

امروز قوري از دستم افتاد کف آشپزخونه کثيف شد

داشتم دنبال ctrl+z ميگشتم :) )

❤♡❤♡❤smsjokbahal.blogfa.com❤♡❤♡❤

نبوغ و نقشه هايي که من در فرار کردن از مدرسه داشتم

مايکل اسکوفيلد توي فرار از زندان نداشت

من حيف شدم!

❤♡❤♡❤smsjokbahal.blogfa.com❤♡❤♡❤

يه بار جوگير شدم سي‌دي شجريان خريدم

صبح از خونه راه افتادم گذاشتم

رسيدم محل کارم هنوز شروع نکرده به خوندن :|

❤♡❤♡❤smsjokbahal.blogfa.com❤♡❤♡❤

پدر و مادر عزيز

اگه صبح وقتي که از خونه بيرون ميرين من پاي اينترنتم

و وقتي که برميگردين خونه من بازم پاي اينترنتم

الزاما معنيش اين نيست که

از وقتي رفتين تا وقتي که اومدين من پاي اينترنت بودما !

با تشکر فراوان !

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ نوشته شده در شنبه 21 بهمن 1391برچسب:,ساعت 19:3 توسط حمیدرضا حسنی |
مطالب پيشين
» رویانیان استقلالی یا پرسپولیسی بودن احمدی‌نژاد را لو داد
» پولدارترین فوتبالیست‎های جهان
» تاریخ و محل تولد اكثر هنرمندان كشور
» سال تولد و میزان تحصیلات بازیگران معروف ایران
» رعایت این نکات هنگام مطالعه الزامیست
» داروی بسیار خطرناک در شب های امتحان
» عادت های غلط ما ایرانی ها در رانندگی و نگهداری ازخودرو
» تولید دستگاه تزریق انسولین بدون استفاده از سرنگ
» 5 ويتامين مخصوص آقايان
» چربی های شکم و پهلو را آب کنید
» فردوسي پوربرادرم چهار سال است از آلمان برگشته ؛ قلعه نويي را به خدا واگذار مي‌كن
» آزار زنان در آسانسور توسط مرد هوسران
» خبر ویژه : خداحافظی جادوگر از فوتبال در دوبی !
» داروخانه پروردگار
» آشنایی با 7 ماده غذایی چربی‌سوز
» هشدار :لطفاً توجه کنید و به دیگران اطلاع دهید !
» تاثیر ساعات مختلف خواب شب در سلامتی
» دانستنی های بامزه
» 9 دانستنی جالب
» 10دانستنی های علمی





موضوعات
ورزش
طنز
پزشکی و سلامت
داستان کوتاه
جالب و خواندنی
آشپزی
اس ام اس
اخبار هنرمندان
مذهبی
پيوندها


(¯`·.¸¸.·'♥ آرزوها ♥'·.¸¸.·´¯) ردیاب جی پی اس ماشین ارم زوتی z300 جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان جوان سیتی و آدرس javan.city.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





فال حافظ

جوک و اس ام اس

قالب های نازترین

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی

پيوندهاي روزانه

لىىک
حواله یوان به چین
خرید از علی اکسپرس
دزدگیر دوچرخه
الوقلیون

 

فال حافظ

جوک و اس ام اس

قالب های نازترین

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی

طراح قالب

Power By:LoxBlog.Com & NazTarin.Com